Ясна річ, старий лис Калі добре розумів, що це все є не що інше, як повна фігня, псяче лайно. Краще за будь-кого, він знав що промоція й дистрибуція обох реперів здійснювалася однією материнською компанією — «Vivendi Universal». Те, що виглядало як ворожнеча-«біф» у стилі старої школи хіп-хопу, насправді було не що інше, як рекламний трюк, провернутий під контролем Даґа Морріса з метою понаганяти цифри продажів. Моррісова ідея вочевидь полягала в тому, щоб обдурити споживачів, нав’язавши їм думку, що вони стануть справжніми мастаками, якщо куплять одразу обидва альбоми.

Однак стріляного горобця на полові не зловиш — Калі не був ідіотом, і він хотів дати знати про це шишкам корпорації «Universal». Група «RNS» уже встигла злити всі без винятку релізи, які випустив кожен з обох артистів, зокрема навіть офіційно ніколи не опублікований альбом Фіфті Сент, про існування якого більшості фанів навіть не було відомо. Хай група «RNS» була закрита, але для Калі полювання на Фіфті Сент і Каньє вже стало священною традицією. Отже, йшлося про такі два альбоми: «Graduation» Каньє Веста та «Curtis» Фіфті Сент, і Ґловер сказав Калі, що він стежитиме за їхнім випуском.