Ви записали ось уже два альбоми з саундпродюсером Аланом Молдером, який працював із Nine Inch Nails, Foo Fighters, The Killers, Foals. Із кожним релізом ваші власні продюсерські амбіції зростають — чому ви навчились у Алана?
Перш за все, Алан дуже терплячий і має купу часу для експериментів зі звуком. Кожен трек і кожен артист інакший, тож немає одного способу їх продюсувати. Пісня — король, а робота продюсера — зробити з пісні найкраще, чим вона може бути.
Багато звуків на платівці «What It’s Like Over There» стали новими для Circa Waves — рояль, сінти, електронні барабани, ритмічні лупи — яким експериментом ви найбільше пишаєтесь?
Гадаю, барабанні семпли привнесли великі зміни у наше звучання. Досліди з більш хіп-хоповими фрагментами чи «притоп-прихлоп» у пісні «Times Won’t Change Me» — незвична річ для нас, яка стала яскравим концертним моментом.