16 серпня у Софії Київській та музеї Золоті Ворота починається 11-денний фестиваль мистецтва Bouquet Kyiv Stage — понад 25 концертів класичної, сучасної камерної і симфонічної, джазової, електронної, експериментальної музики, а також кінопокази, візуальне мистецтво, воркшопи, театральні екскурсії.
Вхід на всі події — за ціною квитка до самих музейних комплексів, тобто 50 грн. На деякі заходи потрібна додаткова реєстрація.
Дивіться деталі і повну програму на Facebook, а ми, в свою чергу, радимо звернути увагу на такі виступи.
Відкриття — це завжди свято. Першою атмосферу на фесті створить київська композиторка Вікторія Польова. Її твори виконувались на фестах у Франції, Німеччині, Іспанії, Італії, Швеції, Швейцарії, Фінляндії, США, Канаді, Перу, Чилі, Китаї, Кореї, Сингапурі, а цього вечора п’ять із них прозвучать вдома у виконанні оркестру «Віртуози Києва».(Деталі) Слідом естафету візьме норвезький композитор, піаніст і флейтист Ейстен Севог у тандемі з солісткою Бенедикте Торгет. А допоможуть їм українські музиканти — чотири скрипки, альт, віолончель, контрабас. (Деталі)
Електронні імпресіоністи Ptakh_Jung розгорнуть звукову мапу сучасного мегаполісу. Їхні треки відобразять різні стани міста, переживання містян. Атмосферний ембіент світанків, технові ритми нічних рейвів, тепла лірика людських історій, грандж перенасичених подіями буднів, класика в парках на заході сонця. Підсилить музичний сторітеллінг живий відеоряд візуальної артистки Reinish. (Деталі)
Головний музичний скарб країни готується до великого сольного концерту в київському Палаці Спорту 6 грудня, але для Bouquet Kyiv Stage зробив виключення і також зіграє свої найкращі і нові пісні. (Деталі)
Піаніст і композитор Гай Мінтус поєднує американський джаз і Левантійську музику, спонтанний імпровізаційний підхід і гібрид бібопу з босановою, при цьому його стиль формувався під впливом класичних, ізраїльських, турецьких, циганських та східноєвропейських мелодій. На фестивалі він виконає «Рапсодію в стилі блюз» Джорджа Гершвіна та власні твори у супроводі одного з найцікавіших українських оркестрів. (Деталі)
Вечір так званої «нової» музики. В ансамблі з дев’яти виконавців об’єдналися не лише скрипка, віолончель, фортепіано, флейта, арфа і кларнет, а й люпофон, контрафорте і плівковий магнітофон Revox B77. Навіть назва їхнього концерту налаштовує на подорож за свіжими враженнями в невідоме та незвідане: «Les Abîmes Hallucinés», тобто галюцинована безодня. (Деталі)
Антоній Баришевський — піаніст, лауреат сімнадцяти міжнародних конкурсів, який активно гастролює Європою як із сольниками, так і в супроводі оркестрів. Ігор Завгородній — скрипаль, навчався у видатних педагогів у Амстердамі. Тетяна Хорошун — композиторка акустичної та електроакустичної музики, студентка НМАУ ім. П. І. Чайковського. Поєднавши свої різні досвіди, утрьох вони представлять щось непередбачуване. (Деталі)
New Era Orchestra влаштовував українські прем’єри творів Філіпа Гласса, Макса Ріхтера, Кшиштофа Пендерецького, Гії Канчелі, Такаші Йошіматсу. Цього разу, маючи серед солістів валторну, дві скрипки та автентичний спів, він виконає «Музику для королівських фейерверків» Генделя, концерти Вівальді та Моцарта, а також прем’єру під назвою «Українські сезони» — збірку обрядових пісень та авторських творів Сусанни Карпенко, вокалістки і керівниці фолк-ансамблю «Божичі». (Деталі)
Ще більше музики — у нашому каналі у Telegram.