Київські інді-рокери 5 Vymir презентують новий сингл — перший після платівки «Нові імена», що посіла п’яте місце у нашому топі за 2017 рік.
Запис проходив разом із Сергієм Заболотним у столичній студії LipkyZvukozapys, а над мастерингом працював Джон Девіс у лондонській студії Metropolis. Девіс мастерив останні альбоми Gorillaz, Foals, The xx, Blur, Savages, а також робив мастерінг для культової платівки Primal Scream «Screamadelica», дебютника Royal Blood, альбомів Florence + the Machine «Lungs», Babyshambles «Sequel To The Prequel», The Prodigy «Invaders Must Die», White Lies «To Lose My Life».
Гурт вперше виконає «Чужі» наживо на концерті 11 травня у київському залі MonteRay, і це не єдиний сюрприз, який готують хлопці. Квитки у продажу на Karabas.com.
Спеціально для Comma музиканти розказали більше про нову роботу.
Костянтин Почтар (вокал, гітара):
«Ми написали цей трек вчотирьох. Якісь шматочки грали ще під час сесій “Нових Імен”, але найкраще, що ми могли зробити — це не записати цю пісню тоді. “Чужі” — відхід від нашого звичного стилю, тут набагато більше від музики 80-х і від фанку. Не дарма вперше у наших записах звучить перкусія. Це пісня про Україну сьогодення, про людей, які не живуть, а імітують життя, які намагаються виглядати замість того, щоб бути. Після домашнього запису “Нових Імен” нам хотілось зробити все максимально інакше. Зараз ми дуже довго працювали над звуком нових треків і якщо рік тому записали альбом за добу, то тепер тільки одна пісня зайняла місяць».
Вадим Лазарєв (вокал, клавіші):
«За час підготовки до запису “нових імен” із Петром, ми навчились ретельніше підходити до деталей, тому, коли визначились з треком першого синглу, засіли записуючи різні демо, продумуючи звукові нюанси. Це тривало два місяці. Я, з моменту створення, змінив, певно, партій п‘ять клавіш (докорінно), тембрально і мелодично — це щоб приблизно розуміти, який у всіх йшов процес вдосконалення треку, пошук найкращих формул».
Роман Гаркавенко (бас):
«Почнемо з того, що це перший трек, який мені подобається у запису. По-друге, ми ніколи не робили пісень, які були б побудовані на басовому рифі. Історія рифу теж достатньо смішна. Йому десь півтора роки. Я придумав його, коли тестував нову педаль вдома, а потім якось випадково показав хлопцям. Їм сподобалося і ми намагалися щось із цього зробити, коли писали попередній альбом «Нові Імена». Але тоді не склалося. Десь на початку грудня, ми засіли за нього і почали придумувати куплети, але все не клеїлося до того моменту, поки Семен не сказав мені: “А може зробити простіше і не навалювати? Спробуй зіграти, як у старих фанкових треках: кілька нот, але щоб було смачно!” Так, першопочатково ідея була зробити саме олдскульний фанк, але вийшло щось полярне. По-третє, ми вперше спробували так багато різних варіантів, поки усіх не задовольнив звук. Щодо запису, то це перший трек, який я не можу стовідсотково відтворити наживо, оскільки на басу стільки ефектів, які просто неможливо переключати двома ногами. Саме тому, ми записували все шматочками».
Семен Терещенко (барабани) у цей час святкував День народження, із чим ми його і вітаємо.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram.