Дочекалися — потужні британці Editors вперше виступлять у Києві. Гурт на чолі з харизматичним Томом Смітом вийде на сцену Stereo Plaza 1 квітня 2020 року.
Продаж квитків розпочнеться 9 вересня о 12:00.
Організатор: Happy Music Group.
Editors заробили собі репутацію завдяки трьом факторам. Перший — чаруючий баритон Тома. Більше того, за дослідженням редакції The Mirror, фронтмен гурту має найширший вокальний діапазон серед всіх британських рок/поп музикантів: 4,75 октави дозволяють йому запросто переходити від баритону до фальцету. Другий — надзвичайно драйвові та емоційні виступи. Третій — мелодійні пісні, яких назбиралося вже на шість альбомів.
У Києві музиканти зіграють найкращі треки за 15-річну кар’єру і представлять збірку хітів «Black Gold», що вийде 25 жовтня. Окрім давніх золотих номерів, до неї увійшли три зовсім свіжих — «Black Gold», «Upside Down» та «Frankenstein», кліп на який зняли в Києві.
«Ми досі виступаємо, і я пишаюся цим фактом. Кажуть, що бути довгожителем сьогодні — це не дуже круто. Але я так не вважаю. За допомогою “Black Gold” ми зафіксували нову версію Editors. Вони зголодніли — як за концертами, так і за новою музикою. Ми відчували себе десь далеко від загального потоку, але завжди писали треки, що захоплювали людей та резонували з ними на найглибшому рівні. Це може звучати пафосно, але я знаю багато слухачів, для яких Editors — більше, ніж гурт. Саме цього я прагнув усе своє життя», — зізнається Том.
Editors: ретроспектива
2005 рік, Тому Сміту 24, гурт щойно випустив дебютник «The Back Room» і вперше грає на знаменитому лайв-шоу Later with Jools Holland у прямому ефірі BBC. Усі такі молоді, та в кульмінації вже починає розкриватись той самий баритон, за який всі полюбили Editors.
2007-й, гурт представляє другий диск «An End Has a Start» на заході сонця на фестивалі Гластонбері. Альбом так і сочиться хорошими піснями, до дзвінких гітарних риффів додається урочисте фортепіано, руки Тома стверджуються в статусі окремого сильного виразового засобу
2009-й. Гурт звертається до Марка Елліса, продюсера найкультовіших альбомів Depeche Mode та U2, щоб той допоміг музикантам поринути в синтезатори. Так з’являється несподівана платівка «In This Light and on This Evening». Тут гучний дивацько-танцювальний трек «Papillon», що надовго увійшов до сетлистів, сусідствує з камерними і відчайдушними речами.
2013 рік. Після внутрішнього розлому хлопці повертаються в оновленому складі та з масивнішим звучанням. У «The Weight of Your Love» маятник знову хитнувся в бік гітар. «Той альбом просто мусив бути гітарним, — згадує Том. — Важливо було довести самим собі, що ми справжній бенд. Особливо після того, як ми фактично розпались і почали все наново». Кількість красивих пісень знову зашкалює.
2015-й. «In Dream» показав, що для Editors синтезатори — не просто швидкоплинне захоплення. Та цього разу електронне звучання стало більш збалансованим. А за два роки гурт вперше виступив в Україні, очоливши заключний день Zaxidfest під Львовом.
2018 рік. Значно соковитіший звук шостого альбому Editors «Violence» допоміг поставити майстер похмурої індустріальної електроніки Blanck Mass, відомий також як половинка нойз-дуету Fuck Buttons. Окрім щільно зібраних бойовиків, тут є особливий номер «No Sound but the Wind» — балада, яку Том виконує на концертах ось уже 8 років, за які вона стала однією з улюблених серед фанів. У Бельгії сингл взагалі став платиновим, а гурт набув такого статусу, що хедлайнить фестиваль Werchter майже щороку, і навіть гурти рівня Depeche Mode виступають перед ними.
Ще більше музики — у нашому каналі у Telegram.