Але те, що на перший погляд виглядає беззмістовно, складається у шалену маркетингову кампанію.
Коли Arcade Fire закривали фестиваль Voodoo Music + Art Experience у Новому Орлеані восени 2016-го, головною сценою програма не обійшлася. Обладнавши невеличке приміщення, музиканти вдягли Хелловінські костюми і дали закритий концерт для п’ятдесяти костюмованих щасливців (за деякими даними їх було 157). Окрім пісень із двух останніх альбомів, гурт зіграв шість нових треків. Із телефонами на шоу не пускали. Лише півроку потому з’явилися підказки щодо нового альбому та його тематики.
Усе почалося із загадкових постерів «NOW» по всьому Лондону. Жодних згадок про гурт, поки фанатський ресурс Arcade Fire tube не натякнув на звя’зок.
arcade fire poster in soho 👀 pic.twitter.com/fTfg4Ds5DG
— Jack Dudley (@duddersj) 31 травня 2017 р.
More #EverythingNow posters in London pic.twitter.com/xzVMrapG92
— Arcade Fire tube 🌐 (@ArcadeFiretube) 31 травня 2017 р.
@AF_0ff1c1al @arcadefire ❤️#bethnalgreen pic.twitter.com/e2BFfT437f
— Nicola Goldsmith (@scaredofdoors) 1 червня 2017 р.
Того ж дня офіційний твіттер Arcade Fire оголосив «Приготуйтеся до нескінченного контенту», а фанати засікли російськомовного «спам-бота», який спочатку репостив загадкові афіши, а згодом опублікував уривок нового синглу «Everything Now» і зрештою весь трек. Тепер Masha пише німецькою мовою, так як хоче бути «глобальною».
Это величайший день в истории
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 31 травня 2017 р.
Вилы понимают, что я официальный @arcadefire 😀 https://t.co/HukLlyD5aM
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 31 травня 2017 р.
Все сейчас в Нью-Йорке #EVERYTHINGNOW pic.twitter.com/JEKqm0nGwr
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 31 травня 2017 р.
да здравствует всё!
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 1 червня 2017 р.
RONNIE Когда видео @CelebCastAgency pic.twitter.com/lgm2qnEFGt
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 31 травня 2017 р.
ЗАБАВНАЯ ИГРА! «DIRECT MESSAGE» МЕНЯ ВАШ ПАРОЛЬ, ЧТОБЫ ПОЛУЧИТЬ ДВУХ БИЛЕТЫ ДЛЯ «SCUNTHORPE» TONIGHT. @arcadefire @EverythingNowCo
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 7 червня 2017 р.
Начиная с сегодняшнего дня Маша будет глобальной
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 16 червня 2017 р.
1. Schnell hierher gehen. 2. Sag mach es schmerzfrei 3.Vielleicht bekommst du eine Schachtel?! 4. Tweet Bild 5. Gästeliste für Show! pic.twitter.com/7NKvXHVIkh
— Masha S (@AF_0ff1c1al) 16 червня 2017 р.
Також до анонсів у твіттері та інстаграмі приєдналася організація EverythingNowCo, що займається усім контентом бренду Everything Now.
Компанія активно ділиться новинами гурту, проявами логотипу по всьому світу, а також ретвітить дивацькі речі на кшталт привітання із національним днем чізкейків або відео про те, як захиститися, якщо на вас напали із ножем.
Arcade Fire не в перше використовують вірусний маркетинг. Реліз попереднього альбому «Reflektor» теж супроводжувався закритим шоу, на якому вони грали нові пісні.
Назву альбому гурт представив через сайт, на якому вуличний художник малював лого крейдою. Невдовзі такі ж малюнки з’явились у великих містах по всьому світу, від Берліна до Сіднея.
Однойменний сингл анонсував велетенський прапор у Нью Йорку із цифрами 9/9/9. Прем’єра відбулась у клубі у Монреалі 9 вересня о 9-ій годині. Вхідний квиток коштував… ну, ви зрозуміли.
Не обійшлося без мемів. Коли фотомоделі Кендал і Кайлі Дженнер випустили серію футболок, на яких сумістили свої обличчя із зображеннями The Doors, Pink Floyd, KISS, Metallica, Оззі Осборна і Тупака, медіа сприйняли це негативно. Проте Arcade Fire потролили ситуацію запуском власного мерчу із обличчями сестер Дженнер на логотипі Everything Now. Усі гроші від продажу одягу пішли до благодійного фонду Partners in Health.
Або, наприклад, у Нью-Йорку виступ гурту представили на боксерський манер відомий коментатор боїв Дейв Бессент та зірка «Гри престолів» Гведолін Крісті.
Офіційний анонс альбому відбувся у двох місцях одночасно — на виступі Arcade Fire на фесті Primavera у Барселоні та на сайті EverythingNow.com, де камера фіксувала конструкцію зі світлодіодним екраном посеред Долини Смерті поблизу пустелі Мохаве у Каліфорнії.
Відео на сайті давалося начебто у прямому ефірі, от тільки значок LIVE моментами перетворювався на LIE. Саме цей пейзаж став обкладинкою альбому та засвітився у кліпі, що вийшов одночасно з анонсом платівки. Маша переконує всіх, що гурт встиг особисто долетіти до Долини.
До речі, на тому ж фестивалі Vodoo + Music Art Experience Він Батлер зі сцени спитав натовп, чи хочуть вони потрапити на новий альбом (таке взагалі законно питати?), і фанати захоплено наспівали новий мотив за вокалістом. Їхній спів можна почути у синглі «Everything Now» на 4:22.
Оголосити трекліст альбому взявся твіттер EverythingNowCo, який за три дні набрав 10.000 підписників. Так як офіційного списку від гурту ще не було, усі 10 треків подали у виді анаграм. Тим часом, твіттер Arcade Fire обурювався і погрожував засудити EverythingNowCo за злиту інфу.
Track one is... New Worse Goth Vinyl. Or maybe it's Wow Thong Inversely. 😎
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track two is a nice night, aka Worthy Evening. 🕵️♀️
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track three is a pretty sibling who hits the links: Fine Golf Sis. ⛳️🧒
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Please stop with the track list anagrams, @EverythingNowCo. We'll reveal the song names when we're ready. Not cool.
— Arcade Fire (@arcadefire) 3 червня 2017 р.
Pausing the anagram track list reveal while our lawyers have a friendly chat with the band's. Stand by for more 'grams. #EverythingNow
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
The request for injunction against track list anagrams was DENIED. Anagrams continue shortly! #EverythingNow
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track five is when you get mad about Easter candy and go on a "Peep Rant" 🐤🐤🐤🐤
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
The next track (sort of track four) is either the highly political "Torturer Of Mecca" or the lost Ibsen play "Rectum, Roofer, Cat"
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
If track six was a collab with A$AP Mob (not saying it isn't) it would be called "My Rich Set." 🥇🧐 #arcadeanagrams
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track seven might be a lost Cannibal Corpse song: "Tenant Fist Infection" 💉 #arcadeanagrams
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track 8 (sort of, you'll see) is something you don't want to hear from your doctor: "Tit Fin Entwines Colon" #arcadeanagrams
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
If the band ever remixes track 9 it should definitely be called "Electric Lube." 🙀
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track 10 makes a strange sort of sense: "God Among Odd." 🏸 #arcadeanagrams
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Track 11 will sound awesome at Burning Man: "Your Nun Mom, Peyote" 🌵
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
And finally (sort of): "Two Revolves Needed." 🔄 And then you can start again. #arcadeanagrams
— Everything Now (@EverythingNowCo) 3 червня 2017 р.
Далі EverythingNowCo почали розгортати свій план захоплення світу — через продаж брендованих товарів. Спочатку на ресурсах Arcade Fire з’явилася реклама фірмових готових сніданків «Creature Comfort» (100% зефіру, але із вмістом метилфенідату, лікувального психостимулятора), далі ті самі омріяні коробки з’явилися у вибраних магазинах Дубліна. Ті, хто їх знаходив, отримували запрошення на афтепаті місцевого концерту Arcade Fire.
DUBLIN feed your creatures #CreatureComfort pic.twitter.com/4lZNLOLczE
— Everything Now (@EverythingNowCo) 14 червня 2017 р.
За два дні вийшов офіційний кліп на пісню «Creature Comfort», але не встигли всі його роздивитися, як слідом вийшов «офіційний офіційний» кліп, замаскований під YouTube-рекламу і оснащений купою надзвичайних фактів.
Так ми дізнаємося, що Він Батлер народився у той же день, коли вбили Лінкольна і затонув «Титанік», гурт дебютував на християнському фестивалі Christ This Is Fun, басова лінія пісні взята з гри «Стріт Файтер» для Nintendo, ну і улюблене: перед кожним концертом учасники Arcade Fire стають у коло і кожен каже по одній речі, за яку любить капіталізм. Ми ж віримо усьому, що пишуть у мережі, правда?
За тиждень до виходу альбому Arcade Fire поділилися упаковкою морозива «My Body Is a Cone» (за мотивами пісні «My Body Is a Cage»), яке на відміну від пластівців справді існує і доступне у мережі супермаркетів Target. Голосування за назву відбулось у твіттері. Серед інших варіантів гурт пропонував «Infinite Chocolate», «Arcade Crunch» і «Peanut Butler & Kingsberry». У конкурсі взяли участь понад 3.000 користувачів.
Далі EverythingNowCo анонсували брендований спінер із вбудованою флешкою з альбомом за $109. Спочатку здавалося, що це черговий жарт і гра з модою, але, схоже, обмежений тираж спінерів таки випустили і швидко розкупили.
Тим часом, голова EverythingNowCo на ім’я Танніс завітав на Reddit, аби відповісти на питання всіх бажаючих. У процесі до дискусії підключився користувач із підозрілим ніком RealWinButtler, який то відповідав на питання паралельно з Таннісом, то троллив його чи сперечався щодо авторських прав. Танніс підтвердив, що це справжній Він Батлер.
Першим послухав альбом і написав огляд сам гурт. Фейковий сайт Stereoyum випустив рецензію на майбутню рецензію альбому, яка ставить під сумнів креативні здібності гурту. Але поміж роздумів про те, яким буде справжня рецензія на альбом, текст натякає на деталі та настрій досі невідомих пісень.
Сам сайт є пародією на Stereogum і у секції реклами пропонує товари EverythingNowCo — у каталозі додалися цигарки «First Kiss», презервативи «Love is Hard, Sex is Easy». Ми не знаємо, які з товарів справжні. Але альбом справжній точно.